logo ddg 320x88 trans           wvclogo

Op zaterdag 21 mei werd het allereerste WVC Droomdagtoernooi voor alle meisjes MA t/m ME gespeeld met dit jaar voor het eerst een goed doel gekoppeld aan de sportieve prestaties. WVC wil meer zijn dan alleen een voetbalvereniging en voelt zich maatschappelijk betrokken. Het koppelen van een goed doel aan het thuistoernooi is hier een volgende stap in. Stichting Droomdag is inmiddels binnen Kaag en Braassem bij veel mensen bekend maar kan nooit genoeg aandacht krijgen. Het verzorgen van een Droomdag is een onvergetelijke dag voor gezinnen waarvan de vader of de moeder ernstig ziek is. Door Droomdag aan het toernooi te verbinden draagt dit bij aan de bekendheid in de regio door de teams die aan ons toernooi deelnemen. WVC vroeg van de bezoekende teams €.1,00 per deelnemer als bijdrage voor Droomdag. Ook kon en kunt u uw bijdrage leveren door gebruik maken van de collectebussen die vanaf heden in de WVC kantine op de bar staan. Op 21 mei 2016 werd er tevens een convenant getekend door voorzitter Ed Muller van WVC, en Voorzitter Stichting Droomdag Paul van der Hoorn. Hierbij spraken de twee partijen een verbintenis af voor 3 jaar waarbij we elkaar ondersteunen en WVC daarbij geld genereert om Stichting Droomdag hun geweldige werk voort te kunnen zetten. Om 17:30 uur was de balans opgemaakt en werd er een bedrag van 1001,55 euro overhandigd. Stichting Droomdag heeft de cheque met de opbrengst dankbaar in ontvangst genomen. Wij danken WVC,  de deelnemende teams, vrijwilligers en sponsoren voor hun inzet en bijdrage.

wvc4  wvc1jpg

logo ddg 320x88 trans           vos

Vrijdag 10 juni organiseerde de Vergulde Vos samen met Stichting Droomdag een Ladies Bingo. Ruim 100 vrouwen nemen deel aan de Bingo waarvan de opbrengst naar Stichting Droomdag gaat. Stichting Droomdag heeft als doel om een onvergetelijke, onbezorgde (te) gekke dag voor gezinnen waarvan een ouder kankerpatiënt/ levensbedreigend ziek is te organiseren. De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij we rekening houden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Inmiddels zijn er zo'n 116 SuperDroomdagen' gerealiseerd. Tijdens de Ladies Bingo werden er vijf rondes gespeeld en waren er fantastische gesponsorde prijzen te winnen. De opbrengst van deze succesvolle avond is Eur 1500,00. Hier gaan wij weer onvergetelijke SuperDroomdagen van beleven. Hartelijk dank.

Lees meer: Ladies Bingo Vergulde Vos voor Stichting Droomdag

logo ddg 320x88 trans

Het is weer gelukt! Het Droomdag Verwenevenement was wederom een geweldig succes.  Wij hebben een geweldig bedrag van Eur 2428,00 mogen ontvangen. Heel graag willen wij  onze sponsoren en vrijwilligers van deze dag bedanken voor hun inzet, creativiteit, donatie, gift en alles wat er bij deze dag komt kijken.  Zonder hen heeft deze dag niet kunnen plaatsvinden. Wij zijn hier heel erg dankbaar voor.  Ook onze vaste 35 vrijwilligers van Droomdag die aan deze dag hebben meegeholpen, en op de dag aanwezig waren dank jullie wel. Met zijn allen gaan we er weer mooie Droomdagen van realiseren.

Kijkt U hier voor een mooie fotoimpressie van deze dag ( met dank aan Aad Hogenboom ).

Foto's van het  www.prinsessenfeestje.nl kunt U hier te bewonderen.