De verjaardag van Buurman Toon

Dit jaar is Stichting Droomdag het goede doel tijdens het derde verjaardagsfeestje van Buurman Toon. Een prachtig initiatief, waar zorg voor de medemens is die door een lastige periode gaat. Daar bieden zij hulp en de mogelijkheid om je draai weer te vinden in de maatschappij. Zodra je bij Buurman Toon binnenstapt, voel je de sfeer; humor, liefde en gezelligheid. De officiële overdracht namens Jenny van Hospice Amandi, die afgelopen jaar het goede doel was aan ons PR lid Hetty, is een feit. En uiteraard wensen wij Hospice Amandi alle succes toe om hun doel te bereiken. Aan Stichting Droomdag  de schone taak om er op 10 februari, samen met de medewerkers van Buurman Toon, een mooi feessie van te maken. Wees welkom en vier met hen hun verjaardag. We zien jullie graag verschijnen.

Droomdag 16 februari

Op 16 februari vindt er, in samenwerking met Stichting Opkikker, een Droomdag plaats voor 10 gezinnen.

10 gezinnen mogen gaan genieten van een welverdiende Droomdag, boordevol verrassingen!

Een dag waarbij de dagelijkse zorgen, angsten en onzekerheden even naar de achtergrond verschuiven. Een dag waar het gezin naar uit kan kijken. Een dag die bol staat van het SAMEN onbezorgd plezier beleven.

We zien er naar uit deze dag voor deze gezinnen te mogen verzorgen, ruim 20 vrijwilligers staan er zaterdag klaar om hun bijdrage aan deze dag te leveren en de gezinnen in de watten te leggen.

19. 46

PERSBERICHT DOORKOMSTCOMITÉ ROPARUN OUD-BEIJERLAND

Doorkomstcomité Roparun Oud-Beijerland geeft gewonnen prijs weg

Stichting Droomdag krijgt cheque voor Droomdagen in Hoeksche Waard

Het Doorkomstcomité Roparun Oud-Beijerland heeft vanwege de mooie en feestelijke doorkomst in 2018, een derde prijs gewonnen. Dit is een geldbedrag van € 12.500,--. Dit bedrag moet besteed worden aan (plaatselijke) initiatieven die passen bij de doelstellingen van de Roparun, steun aan palliatieve zorg voor mensen met kanker. Het Doorkomstcomité zal op maandag 17 december a.s. om 17.00 uur een cheque aanbieden aan Stichting Droomdag. De overhandiging vindt plaats in het kantoor van Schep, Langeweg 11 te Oud-Beijerland.

Het is de derde keer dat Oud-Beijerland bij de Top 3 eindigt! In voorgaande jaren ontvingen Hospice Hoeksche Waard, Stichting Geven om Jong Leven, de Keppie Company, Stichting Look Good Feel Better, Stichting Ambulance Wens al mooie cheques van het Doorkomstcomité Roparun Oud-Beijerland.

Cheque Roparun

Lees meer: Stichting Droomdag krijgt cheque voor Droomdagen in Hoeksche Waard

Lees hier onze recent verschenen nieuwsbrieven in pdf formaat:

logo nieuwsbrief

Nieuwsbrief zomer 2018