Vacature bestuurslid

Ben jij die vrijwilliger met een groot netwerk en wil jij jouw strategische kennis op het gebied marketing, communicatie en/of sales delen om Stichting Droomdag verder te laten groeien en professionaliseren? Dan zoeken we jou voor de vacature van

bestuurslid

Op vrijwillige basis

Wat ga je doen als bestuurslid
Droomdag groeit. Meer Droomdagen en van een regionaal naar een landelijke oriëntatie. De Droomdag gezinnen komen ook uit het hele land. In 2018 is deze spreiding/ vertegenwoordiging in gang gezet met de toetreding van twee nieuwe bestuursleden. In 2018 zijn 75 Droomdagen georganiseerd; in 2019 worden dat er 125. Jij verrijkt het bestuur met jouw strategische blik en (bij voorkeur) expertise op gebied van marketing, sales en/of communicatie. Daarnaast ben je ambassadeur van Droomdag en zet je binnen jouw netwerk Droomdag op de kaart.

Stichting Droomdag
Stichting Droomdag verzorgt een onvergetelijke dag voor gezinnen waarvan een ouder ongeneeslijk of langdurig ziek is en waarvan het jongste kind jonger dan 16 jaar is. Als bestuurslid lever jij een bijdrage aan deze voor hen blijvende herinnering.

Jouw collega vrijwilligers
Droomdag heeft ongeveer 50 vrijwilligers. De meeste vrijwilligers begeleiden gezinnen op een Droomdag. Daarnaast zijn er vrijwilligers op het kantoor in Roelofarendsveen. Het huidige bestuur bestaat uit twee mannen en twee vrouwen.

Lees meer: Vacature bestuurslid

De verjaardag van Buurman Toon

Dit jaar was Stichting Droomdag het goede doel tijdens het derde verjaardagsfeestje van Buurman Toon. Een prachtig initiatief waar zorg voor de medemens is die door een moeilijke periode gaat. Daar bieden zij hulp en mogelijkheid om je draai weer te vinden in de maatschappij. Zodra je bij Buurman Toon binnenstapt voel je de sfeer; humor, liefde en gezelligheid. De officiële overdracht namens Jenny van Hospice Amandi die afgelopen jaar het goede doel was aan ons PR lid Hetty. En uiteraard wensen wij hen alle succes toe om hun doel te bereiken met het hospice.

Het uiteindelijke bedrag wat de tulpen pluk heeft opgeleverd was: €2.298,90! Daar komt het tulpenarrangement nog bij waar geïnteresseerden van te voren op konden bieden. Dat leverde nog eens €875,= op. Dus €3.173,90. Werkelijk fantastisch!! En de hoogste biedster uit Utrecht heeft zelf 2 boeketten meegenomen en de andere 8 mogen door de aanwezige PR leden van Stichting Droomdag verdeeld en geschonken worden. Wat een genereus aanbod en die boeketten komen bij de juiste mensen terecht. Met dank aan deze mevrouw en de andere bieders en kopers en nogmaals alle plukkers en vrijwilligers die er tijdens het 3e verjaardagsfeestje bij waren. En ga gerust eens langs bij Buurman Toon voor het mooiste boeket tulpen en gastvrijheid.

PERSBERICHT DOORKOMSTCOMITÉ ROPARUN OUD-BEIJERLAND

Doorkomstcomité Roparun Oud-Beijerland geeft gewonnen prijs weg

Stichting Droomdag krijgt cheque voor Droomdagen in Hoeksche Waard

Het Doorkomstcomité Roparun Oud-Beijerland heeft vanwege de mooie en feestelijke doorkomst in 2018, een derde prijs gewonnen. Dit is een geldbedrag van € 12.500,--. Dit bedrag moet besteed worden aan (plaatselijke) initiatieven die passen bij de doelstellingen van de Roparun, steun aan palliatieve zorg voor mensen met kanker. Het Doorkomstcomité zal op maandag 17 december a.s. om 17.00 uur een cheque aanbieden aan Stichting Droomdag. De overhandiging vindt plaats in het kantoor van Schep, Langeweg 11 te Oud-Beijerland.

Het is de derde keer dat Oud-Beijerland bij de Top 3 eindigt! In voorgaande jaren ontvingen Hospice Hoeksche Waard, Stichting Geven om Jong Leven, de Keppie Company, Stichting Look Good Feel Better, Stichting Ambulance Wens al mooie cheques van het Doorkomstcomité Roparun Oud-Beijerland.

Cheque Roparun

Lees meer: Stichting Droomdag krijgt cheque voor Droomdagen in Hoeksche Waard

Lees hier onze recent verschenen nieuwsbrieven in pdf formaat:

logo nieuwsbrief

Nieuwsbrief zomer 2018