Samenwerking Stichting Droomdag en Stichting Opkikker

Gezinnen met een levensbedreigend zieke ouder krijgen de aandacht die ze verdienen.

18 januari hebben Stichting Droomdag en Stichting Opkikker het contract getekend dat hun samenwerking officieel maakt. Een unieke set, waarbij Stichting Opkikker hun jarenlange ervaring in het organiseren van Opkikkerdagen inzet om Stichting Droomdag te helpen bij hun doel: mooie herinneringen creëren voor gezinnen waarvan een ouder levensbedreigend ziek is. Gezinnen die tot op heden weinig aandacht hebben gekregen.

Lees meer: Samenwerking Stichting Droomdag en Stichting Opkikker

Beste Vrienden Quiz

Kijk nu eens wat een kanjers! Jasper en Chioma hebben meegespeeld in de Beste Vrienden Quiz en daarmee geld gewonnen voor Stichting Droomdag!
Jasper heeft met zijn gezin een Droomdag meegemaakt, wat ontzettend gaaf dat hij samen met zijn beste vriendinnetje Chioma dit voor ons heeft willen doen!
Op 23 en 24 januari om 17 uur zijn de afleveringen met Jasper en Chioma erin uitgezonden, bij Zapp.

191210bvq 453 x 340

Kanjer Etienne

Kanjer Etienne bedacht een plan om samen met zijn schoolvriendjes geld in te zamelen voor Stichting Droomdag. Wat een fantastisch initiatief Etienne!
Afgelopen woensdagavond was het zover. Tijdens een knusse kerstmarkt werd er 321,40 euro voor ons opgehaald bij basisschool De Wijngaard in Huizen.
Veel dank aan jullie allemaal!

191220etienne1 340 x 453191220etienne2 453 x 340