Kennisquiz Durf te Dromen

Op zaterdag 6 april organiseert Rotaryclub Roelofarendsveen voor de derde maal de Rotary kennisquiz en steunt hiermee Stichting Droomdag.

In de vorige edities was de opbrengst bestemd voor de voedselbank en Hospice Amandi en dit jaar staat dus Stichting Droomdag in het middelpunt.

Stichting Droomdag verzorgt Droomdagen voor gezinnen met kinderen, waarvan één van de ouders langdurig of ongeneeslijk ziek is én het jongste kind onder de 16 jaar is.
De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij rekening wordt gehouden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Inmiddels heeft de Stichting al meer dan 190 onvergetelijke Droomdagen kunnen organiseren.

Stichting Droomdag wordt gerund door vrijwilligers en is afhankelijk van giften en bijdragen van sponsoren. Kijk voor meer informatie op www.stichtingdroomdag.nl.

Het belooft net als beide voorgaande edities een leerzame, ludieke, hilarische en super gezellige avond te worden. Uiteraard wordt deze avond goed verzorgd met aandacht, aanmoedigingen én lekkere hapjes. De opbrengsten van deze gezellige avond komen ten goede aan de organisatie van de droomdagen voor gezinnen met kinderen, waarvan één van de ouders langdurig of ongeneeslijk ziek is.

Met een team van 4 personen kun je deelnemen. Inschrijven doe je via de Doe Mee knop op de website kennisquiz.weebly.com

Lees meer: Kennisquiz Durf te Dromen

Studenten Bedrijfskunde Da Vinci College in actie voor Stichting Droomdag

Meerdere studenten van de opleiding Bedrijfskunde zetten zich in om geld in te zamelen voor Stichting Droomdag.

Grote betrokkenheid studenten
De studenten Bedrijfskunde zetten zich met verschillende activiteiten in voor Stichting Droomdag. Met elkaar willen ze ervoor zorgen dat er €1000,- binnenkomt, zodat er minimaal 1 Droomdag georganiseerd kan worden. De studenten zijn vooral gemotiveerd om voor dit goede doel hun best te doen, omdat ze zich heel goed kunnen voorstellen hoe het is als 1 van de ouders ongeneeslijk ziek is. Zij gunnen een gezin een onvergetelijke Droomdag! Een van de acties zal plaatsvinden tijdens de Open Dag van het Da Vinci Collega op 1 februari aanstaande. Bezoekers van de Open Dag kunnen kans maken op leuke prijzen tijdens een georganiseerde loterij. De opbrengst van deze loterij is bestemd voor Stichting Droomdag.
Stichting Droomdag is heel blij met deze actie en wenst de studenten alle succes toe! Hartelijk bedankt voor jullie inzet!

Wil je ook een actie voor Stichting Droomdag op touw zetten? Leuk!  Neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., we helpen je graag!

Een overzicht van bedrijven en particulieren die de stichting een warm hart toedragen... zonder de steun van bedrijven en particulieren is het onmogelijk om de doelstelling van de stichting te verwezenlijken! Klik op de logo's en neem eens een kijkje bij onze sponsoren!

Lees meer: Sponsoren & vrijwilligers