Het doel van Stichting Droomdag is het verzorgen van een onvergetelijke, onbezorgde (te) gekke dag voor gezinnen waarvan een ouder kankerpatiënt/ levensbedreigend/ernstig ziek is.
De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij we rekening houden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Het jongste kind van het gezin moet onder de 16 jaar zijn. Inmiddels hebben wij al meer dan 140 gezinnen een onvergetelijke SuperDroomdag mee mogen laten maken.

Het jaar 2015 was ons jaar van de Individuele SuperDroomdag. Naast onze SuperDroomdagen welke wij in samenwerking met Stichting Opkikker organiseren zijn wij in 2015 ook Individuele SuperDroomdagen gaan opstarten. Deze Individuele SuperDroomdagen krijgen een persoonlijke gezinsbeleving. Wij hopen met deze uitbreiding nog meer gezinnen te mogen voorzien van een onvergetelijke dag!  Inmiddels hebben wij meer dan  14 individuele SuperDroomdagen mogen organiseren. Ook in 2017 zetten wij deze Individuele SuperDroomdagen naast de SuperDroomdagen voort.

Inmiddels zijn wij landelijk de SuperDroomdagen aan het verwezenlijken. We willen een zo compleet mogelijke SuperDroomdag organiseren. Organisatie en financiën zijn volledig in handen van de stichting zodat het gezin optimaal met en van elkaar kan genieten.