logo ddg 320x88 trans

Op zaterdag 2 juni 2018 heeft bij SV WVC voor het 3e jaar het WVC Droomdagtoernooi voor meisjes plaats gevonden. Aan dit toernooi hebben  verschillende verenigingen deelgenomen.  In iedere leeftijdscategorie, van meisjes onder 9 jaar t/m meisjes onder 19 jaar, werd in poules van 4 of 5 teams de wedstrijden gespeeld. Door Stichting Droomdag aan het toernooi te verbinden draagt WVC bij aan de bekendheid van deze Stichting in de regio. Stichting Droomdag is binnen Kaag en Braassem inmiddels bij veel mensen bekend maar kan nooit genoeg aandacht krijgen. Het verzorgen van een Droomdag is een onvergetelijke dag voor gezinnen waarvan de vader of de moeder ernstig ziek is.  Dankzij diverse donaties en acties is tijdens dit toernooi een prachtige bedrag opgehaald voor Stichting Droomdag € 1500,-

Mede dankzij de inzet van vele vrijwilligers en deelnemende teams kan WVC weer spreken van een geslaagd toernooi.
Tekst: WVC