Font Size

Profile

Layout

Cpanel

Stichting Droomdag bestaat echt!

statuten

Het getal 13 mag dan een ongeluksgetal heten, maar 13 oktober 2011 was voor Stichting Droomdag een bijzondere dag. Deze dag werden Bastiaan Möllers (secretaris), Niekbert Phaff (penningmeester) en Mary (voorzitter) ontvangen op het kantoor van notaris von Herzberg. Na het voorlezen van de statuten en het plaatsen van de handtekeningen was er geen weg meer terug.

Stichting Droomdag bestaat nu echt!

We zijn ook ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Het loopt allemaal zeer voorspoedig. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik supertrots ben! Bedankt alle medewerkers van de stichting, alle donateurs, diegenen die belangeloos wat leverden en iedereen die op wat voor manier dan ook heeft laten weten dat ze het een fantastisch initiatief vinden.

Een heel blije en trotse Mary van Dueren

Begin 2014 is na een succesvolle, enerverende en leerzame periode, onze bestuurssamenstelling aangepast. Onder contactgegevens vind U de actuele samenstelling. Heeft U vragen of opmerkingen kunt U deze kenbaar maken via: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Onze sponsoren...
Om onze doelstellingen te bereiken is hulp nodig, veel hulp.
Met name financiële hulp is daarbij onontbeerlijk. Meerdere particulieren en bedrijven hebben inmiddels een bijdrage toegezegd en/of gegeven. Kijk hier voor een overzicht van onze sponsoren.
You are here Wie zijn wij > Stichting Droomdag bestaat echt!