Font Size

Profile

Layout

Cpanel

Word jij een van onze DroomdagKanjers!
wolkje actie

Geef je op : Kinderen in Actie

Zoals je misschien wel weet organiseert Stichting Droomdag een (super)Droomdag voor een gezin met kinderen waarvan een ouder kankerpatiënt is.

Om deze (super)Droomdagen te organiseren is veel geld nodig.
Wil jij in actie komen?
Ben jij zo’n type dat de rest in beweging kan krijgen? Dan kan jij Stichting Droomdag misschien ook helpen!

Misschien ken jij iemand, of ben je zelf wel een kind die een (Super)Droomdag zou willen hebben!

Je kunt acties organiseren om geld in te zamelen. Vraag, voor je begint, wel even aan je ouders of ze het eens zijn met jouw actie. Je kunt van ons flyers krijgen die je overal kunt ophangen. Op die manier trek je goed de aandacht voor jou Droomdag actie!

Voor de kinderen die meedoen, kun je ook naamkaartjes uitprinten, zodat iedereen weet wie er bij de Droomdagactie horen. Ook hebben we echte Droomdag T-shirts. Uiteraard kunnen wij je verder helpen met promotiemateriaal. We kunnen jullie hulp en bijdrage heel goed gebruiken!

Een paar mooie actievoorbeelden:

Je kunt een sponsorfietstocht maken. Voor iedere gereden kilometer vraag je sponsors om een kleine bijdrage. Zo kun je samen bijvoorbeeld wel honderdvijftig kilometer fietsen, en daarmee een mooi bedrag aan Stichting Droomdag doneren. Sponsorformulieren voor jou actie zijn ook te verkrijgen bij Stichting Droomdag.

Dit kan natuurlijk ook met andere sporten, elk doelpunt, elke overwinning, elke ronde, elk baantje kun je laten sponsoren.

Schilderijen maken en hang die te koop op jou school, rommelmarkt, of bejaardencentrum in ons dorp. Uiteindelijk kun je wel honderd schilderijen hebben die allemaal te koop zijn. Een heuse kunstexpositie.

Op de koninginnedag/ rommelmarkt spullen verkopen!

Haal lege flessen op en lever ze in! Hiermee kun je ook flink wat geld inzamelen.

Bak koekjes of iets anders lekkers en ga het verkopen in jouw eigen kraam! De kraam kun je versieren zodat die lekker opvalt. Rond de feestdagen kun je de koekjes inpakken en er cadeautjes van maken. Succes verzekerd!

Of gewoon een leuke actie die je zelf bedenkt.

let op wolk
Zorg ervoor dat je jouw actie goed bekend maakt bij de mensen in de buurt, op school en bij vrienden en familie!
hold hand  Ga niet zomaar langs de deuren om geld op te halen. Voor een officiële collecte is een vergunning van de gemeente nodig. Ga ook niet alleen met geld op stap!
Breng ons op de hoogte van je actie door je hier aan te melden.  Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op!
na afloop wolk
Super dat je actie hebt gevoerd!  Stuur ons een mail met twee foto’s waarop jij goed te zien bent en waarop de actie goed te zien is. Schrijf in het kort hoe de actie is gegaan en we plaatsen jouw bericht op onze website omdat we zo ontzettend blij zijn dat je meehelpt. We zetten jou en je Droomdag actie graag in het zonnetje.

Als je geld hebt ingezameld, kun je dat overmaken. Natuurlijk mag je het ook officieel overhandigen aan Stichting Droomdag.

Vraag even aan je ouders hoe dat moet:

Stichting Droomdag, o v v Droomdagactie
1357.74.063 Rabobank Kaag en Braassem
Vermeld bij het overmaken je naam en adres, dan weten wij wie we kunnen bedanken!
succes wolk
Heel veel succes met Jou actie, en alvast heel hartelijk bedankt!

Onze sponsoren...
Om onze doelstellingen te bereiken is hulp nodig, veel hulp.
Met name financiële hulp is daarbij onontbeerlijk. Meerdere particulieren en bedrijven hebben inmiddels een bijdrage toegezegd en/of gegeven. Kijk hier voor een overzicht van onze sponsoren.
You are here Droomkinderen > Droomdag Kanjer actie!